Gutelöpet 2024

Vi har det stora nöjet att bjuda in alla elever och deras familjer till årets stora löptävling – Gutelöpet! Kom och var med på lördag, 25/5, vid Svaide för en dag fylld med glädje, rörelse och gemenskap.

Tider:

Förskoleklass – årskurs 2: 10:00-12:00

Årskurs 3-6: 11:00-13:00

Under dagen kommer vi att ha:

Grillar tända

Mackbuffé

Kaffe/te

Gemensam uppvärmning

Spring så många varv du orkar! Varje varv ger en chans att vinna fantastiska priser. Bland priserna finns frukost för två på Villa Alma, padel-tider på Hemse Padel, gratis inträde till en FC Gute-match och mycket mer.

Vi erbjuder också möjligheten till klädbyte under dagen. Ta med dig kläder du inte längre använder och byt dem mot något nytt som fångar ditt intresse vid våra klädställningar. Det är ett perfekt tillfälle att uppdatera din garderob och samtidigt bidra till en hållbar livsstil genom återanvändning.

Stort tack till våra fantastiska sponsorer:

Marco Polo

Villa Alma

Hemse Padel

HE Teknik & Event AB

Tempo Stenkyrka

ICA Nära Vibblehallen

FC Gute

EB Road Cargo

Coop Roma

Tack också till Svaide Roma SOK för deras hjälp och lånet av anläggningen.

Vi ser fram emot att se er alla där och ha en underbar dag tillsammans! 🩷