Lediga tjänster på grundskolan och gymnasiet

Vill du, eller känner du någon som vill, ta nästa steg i karriären? Nu finns det några lediga tjänster att söka på både grundskolan och gymnasiet. Nedan ser du några länkar som du kan klicka dig vidare på. Först ligger fyra jobb som är för grundskoleverksamheten och sedan ett ledigt jobb på gymnasiet.

Förskolelärare/barnskötare

Vi söker förskollärare och barnskötare till våra förskolor på både deltid och heltid. I arbetsuppgifterna ingår att arbeta i Guteskolans förskoleverksamhet.

Lärare i fritidshem/fritidspedagog

Vi söker en lärare i fritidshem till grundskolan på 100%. I arbetsuppgifterna ingår att arbeta i skolans fritidshemsarbetslag. En betydande del av arbetsuppgifterna handlar om att organisera och styra upp arbetet i vår fritidsverksamhet.

Lärare till åk 1-6

Vi söker 2 st lärare för 100% jobb i åk 1-6 för grundskolan. Behörighet i svenska och engelska är meriterande.

Lärare i engelska/svenska till åk 7-9

Här söker vi en lärare i engelska/svenska på högstadienivå, 100%.

Gutegymnasiet söker floristlärare

Vi söker en person som vill jobba med karaktärsämnen inom floristyrket till 80 procent.